Jste zde: Zuzy blog / Mé ach jo / Kdo to udělal?
19.10.2008 | Mé ach jo
Nemůžu tomu uvěřit! Kdo dal svůj volební hlas tomu samolibému nafoukanému arogantnímu komunistovi Paroubkovi?! Který milion lidí to byl? Kolik ještě let bude potřeba k tomu, abychom jednou provždy pochopili, že se nebudeme mít líp, když vezmeme bohatým a dáme to chudým? Stydím se, že jsem součástí národa, který se nechá koupit za třicet korun.
Doporučte tento článek přes: linkuj.cz | jagg.cz | del.icio.us | bookmarky.cz | topclanky.cz | vybrali.sme.sk | mediablog.cz
jájájá
19.10.2008 11:00
Souhlasím, stydím se, je mi špatně!!!
Kdo volil tohodle současného obtloustlého Robina Hooda??
Jdu zvracet
satoo, web , satoo(zavináč)satoo.net
19.10.2008 16:39
Bohužel, člověk si nevybere :( Pravice i levice v ČR je jedna a ta samá verbež. Není zde jedinná strana, za kterou bych se beze studu postavil, a které bych s čistým svědomím mohl dát hlas. :( Český národ vnímám jako skuponu idiotů, kteří dokáží myslet pouze na levný žrádlo a seríál v TV, potažmo v této souvislosti "přemýšlet" kde koho ojebat, koho vochcat, kde co ukrást, aby bylo na to žrádlo. Stydím se, že jsem Čech. :(
trokar
19.10.2008 20:41
Já ho dvakrát volil - po poslední povolebním projevu už nebudu. Teď nemám koho volit. Jsou mi pořád milejší skorokomunisti socdemáci, než arogantní ODS. Nevadilo by mi dáavat chudým. Kdyby to co platím na daních pomáhalo méně šťastným, tak budu šťastný. Ona většina jde na důchody (které by měly být placené z těch peněz co platily genarace před námi, ale ty někdo rozkradl) a zbytek si rozkradou ti co jsou zrovna u korýtka. A je úplně jedno jestli jsou modří oranžoví, nebo zelení.
Zuzo jsi mi sympatická, ale v politice se neshodnem.
Jakub, web
19.10.2008 21:54
Jsem spíše pravicově smýšlející (říkejme tomu pravý střed). Na to abych volil levici (KSČ nebo "Sociální" cosi) mám asi příliš moc informací o politice.
Ale najde se spousta lidí, kteří se o politiku nezajímají vůbec a když jdou pak volit, jediným vodítkem je jim billboard a galašou pře Priorem. Upřímnou soustrast jim.
Zdraví není zadarmo, tak to bylo za komunistů.
jájájá
20.10.2008 10:05
Trokar - jak pomáhalo méňě šťastným? Každý sám svého štěstí strůjce...
Já nebudu platit na toho, kdo nemá zájem pracovat buď že se mu prostě nechce a nebo z toho důvodu, že přeci nebude dělat nějakou podřadnou práci...
Nechci nic zadarmo, chápu, že v 21. století se za všechno platí a platit se bude ještě víc. Zkuste se víc zajímat a také pochopíte. Nebo chcete věčně zůstat o pár kroků pozadu za ostatními???
xxx
22.10.2008 13:39
ses asi hodne blba nebo si se jen spatne vyspala
trokar
22.10.2008 13:43
xxx - ale fuj!
hlupáček
22.10.2008 22:44
Já zase nemu pochopit, že se našli lidi, kteří mohli dát hlas tomu otupělému lomihnátovi, který získal titul někde na vojenském cvičáku a dalším xichtům, které by se vyjímaly kaleidoskopu zločinecké galerky.
Ordinary man
23.10.2008 13:31
Zuzi, děkuju Ti, že mám i díky Tobě tričko z webu dekomunizace.cz a také jedno z antiparoubek.cz :-)
Je hodně smutné jak krátkozrací jsou levicoví voliči:-( Je zbytečné jim něco vysvětlovat, vždyť jejich hlavní hnací silou je závist. Netouží po tom být šťastní, touží po tom abysme všichni byli ve stejných sračkách!
Zuza
23.10.2008 16:01
A to je slovo do pranice! :) Jsem ráda, že to tak taky máš.
PS: jaký motiv z dekomunizace sis vybral? :)
pepa schveik
23.10.2008 23:04
Máš pěknej blog, dobrý postřehy, docela se to dá číst, politika ale není tvoje parketa, raděj se do ní neser, připomíná mi to jistou spravedlivou a nekompromisní pí Zaňákovou.
Ordinary man
24.10.2008 08:33
Mám "Jarní úklid"
http://shop.dekomunizace.cz/tricka/jarni-uklid-panske.html
SMRT všem totalitám!!!
Fredy Kruger
24.10.2008 22:32
Starý děda v komisi se rozčileně ptal.....
" můžete mi říci, kdo to udělal ?
santusák snad ňákej ? kde se tady vzal ?
volební síň celou ... nám tu podělal !
Koukám..... i do urny ! nám tu nadělal....
svojí velkou stranu do ní udělal !
Strana jako strana ..... na tom nesejde...
tuším, že jiná strana, se do urny nevejde !
trokar, web
25.10.2008 17:09
Ordinary man
Nikdy mě závist nehnala. Spíš jsem chtěl, ať jde část z těch rozkradenejch peněz i mezi lidi. Ono něco bude na tom, že ODSka podporuje spíš podnikatele a SocDem zase zaměstnance. A tvrzení, že když se budou mít dobře podnikatelé, budou se mít dobře i zaměstnanci je podle mě nesmysl.
Zuza
Nechceš napsat příspěvek "Kdo to udělal 2"? :-) senát se Vám taky moc nepovedl :-) Tvoje nenávist ke komunistům se mi nelíbí. Taky na nich nemám rád, že se nedistancovali od minulosti, ale zatím žádný krok proti omezení svobody neudělali (neďělám si iluze, že by k tomu nedošlo kdyby měli možnost). Ale jen tak preventivně zakazovat politickou stranu je nesmysl.
Všichni
Je ohavné psát sprostě, i když s někým hluboce nesouhlasím.
P.S. Třeba to bude nakonec pro ODS výhra. Topol to má spočítaný a třeba přijdou noví lepší.
aaablb, a.aaablb(zavináč)seznam.cz
25.10.2008 19:53
Ach bože...
1.) Komunisté jsou komunisté. Dokud nevymřou, tak prostě tu budou stále narušovat ekonomický růst našeho státu. Kdo myslíte, že tlačí korunu dolů??? Levice... Mimochodem, KSČM naopak by období komunismu chtěla znovu. Co myslíš, že udělají, až se dostanou k moci???
2.) Jestliže ODS je vulgární, tak bych chtěl vědět, co je teda ČSSD... Její vyjádření "kdo nevolí nás, je politicky stupidní člověk" bych neřekl, že není zrovna nevulrární...
3.) Ano, Topol by měl odejít. Jeho "jedničky" pouze škodí jeho straně. Taky s radarem si to pěkně pos..li. Mimochodem, víte, že ten radar bude mít menší záření, než běžný mobil a vyjednávat začali už socky? Jen se mi trochu příčí ti američané, ale pořád lepší, než Němci, nebo Rusové...
4.) Jsou tu mnohem lepší alternativy k oranžovým a modrým, jen někteří je jen z principu zamítají a někteří o nich ani neví (SZ, SNK-ED, nezávislí).
Fredy Kruger
25.10.2008 20:46
Socky rvou se s modráky
Germáni zas s Rusáky.....
všichni rvou se navzájem...
Evropa jsme ? nezájem !
Přes vlastní blbost, však nevidíme,
co se plíží k nám......
brzo možná budem
slavit ramadán !
trokar
25.10.2008 23:04
Fredy Kruger
jestli to vymýšlíš sám tak jsi dobrej.
Poučil jsem se a o politice se tu už hádat nebudu a Zuziny články o ní prostě nebudu vnímat.
aaablb, a.aaablb(zavináč)seznam.cz
26.10.2008 11:47
trokar: je to jasné, máš prostě jiný názor... Nikdo tě ale nenutí kvůli tomu, že nemáš rád ODS, volit ČSSD. To je skoro ta nejhorší volba, kterou jsi mohl udělat. Domnívám se, že s nimi nebudeme daleko od toho, abychom dopadli jako Island. ČSSD má krásné ideály, že se všichni budou mít dobře, všichni budou mít dostatek peněz a nikdo nebude strádat. Zapomínají však, že státní pokladna je jen jedna. A tak si půjčují všude možně, těží peníze z těch bohatších, kteří to "přeci nepotřebují" a stát se zadlužuje a zadlužuje a vyšších vrstev ubývá a ubývá, protože se jim žije líp jako socky, co ani nikde nepracují, protože dostanou celkem za sociální dávky víc, než průměrný občan platu :(
aaablb, a.aaablb(zavináč)seznam.cz
26.10.2008 11:50
PS.: přesně tak žijí naši sousedé. Nevidíme je, že by vůbec někam jezdili, nic, tj. do práce nechodí. Otec má napsané trvalé bydliště někde jinde, aby to vypadalo, že matka je sama s dětma. Dítě si udělají vždy nové, když jim skončí soc. dávky. A ještě k tomu jsou k nám drzí! My, kteří je živíme. Proto nikdy, nikdy v životě nbudu volit ČSSD.
Ordinary man
27.10.2008 07:33
Něco z historie:
Komunisté se zbavovali svých oponentů tak, že je věšeli. To je všeobecně známá věc. Ale takovým způsobem, že lano přivázali na delší pružnou lať. Člověk si pak nezlomil rychle vaz, ale louhé minuty se dusil než umřel. Tuto "podívanou" byly nuceny sledovat povinně další čekatelé na výkon rozsudku, asi aby se jim lépe, těch pár nocí co jim zbývalo, spalo.
Ta HISTORIE je stará 55 let, 2x delší než můj život. Nynější důchodci měli tehdy tolik roků jako já teď. Věděli co se dějě? Dělali proti tomu něco? Ne, jen volili komunisty!!!
Zuza
27.10.2008 18:08
Díky za tak živou diskusi! Je vidět, že je to silně ožehavé téma. Já sama ho tak vnímám. Nejsem příliš zorientovaná v politickém dění, ale zdravým selským rozumem jsem dospěla k názoru, že jestliže někdo odsuzuje komunistické ideologie, politické věznění, zabíjení a týrání pro jiný názor a stíhání rodinných příslušníků nepohodlných odpůrců režimu např. ve staré známé Číně, v žádném žádném žádném případě se sám nenazývá komunistou. Jestli si někdo myslí, že komunisti v tomhle státě jsou "ti hodní" pak se mnou musí souhlasit, že by se neměli jmenovat stejně, jako ti, kteří páchají zvěrstva a krutosti. Díky za diskusi.
mortia
02.11.2008 11:20
Milá Zuzo. Ačkoliv je mi Tvůj blog a čtení na něm vždy příjemnou chvilkou oddychu, tak tento poslední článek mě zvednul ze židle. Chápu, že jsi mladá (ačkoliv věkově jsme od sebe malý kousíček), nejspíš radikální slečna, ale ne každý má stejný názor jako Ty. A pokud píšeš to, co píšeš ("Kdo dal svůj volební hlas tomu samolibému nafoukanému arogantnímu komunistovi Paroubkovi?!...Stydím se, že jsem součástí národa, který se nechá koupit za třicet korun..."), pak se jen snižuješ na stejnou úroveň, kterou tak kritizuješ.
zuza
02.11.2008 17:26
A vadí ti to proto, že jsi Paroubka volila, a je ti líto, že na něj nadávám, nebo proto, že jsem "tak radikální?" :)
pepa schveik
03.11.2008 00:32
Zuzo kazíš se čím dál víc budeš asi trošíčku pitomá.
Zuza
03.11.2008 11:54
i to je možné...
Ordinary man
04.11.2008 15:01
Zuzo, nejsi pitomá:-)
Anebo já jsem taky pitomý, ale co už:-)
Zuza
05.11.2008 12:02
:) ve dvou pitomcích se to lépe táhne :)
Jakub, web
05.11.2008 14:01
Ve třech pitomcích se to táhne ještě líp.
Přidávám se k vám :-)
Zde několik
Jiří Paroubek, 19. října 2008:
"Jen politicky stupidní člověk by ve 2. kole volil proti ČSSD", zdroj: televizní záznam České televize
Paroubkovo sympatie ke komunistům:
http://www.stream.cz/video/8/65681-jiri-paroubek-vyzyvatel-nebo-diktator
Rozumný člověk si udělá názor.
Ordinary man
05.11.2008 14:59
A kromě toho, že jsem pitomý, jsem i politicky studipní. Ale je lepší se nechat sebevíc hanlivěji pojmenovávat, než volit komouše:-)
š, web , kusma(zavináč)email.cz
06.11.2008 10:59
tento výkřik jsi mi vyrvala z pusy...
Jana
08.11.2008 09:50
Lidi, lidi... Kdy si konečně uvědomíte, že ČSSD se nerovná KSČM a že ta strana má i jiné, inteligentnější členy než prase Paroubka? No jo, ono je jednodušší říct, že všechno co není modré, je rudé a basta.
PS: Volila jsem zelené, strefovat se do mě nemusíte.
Jakub, web
08.11.2008 14:03
Pokud se Jano podíváš na současné rozložení koalicí a tzv. tichých tolerancí v krajích, pak musíš uznat, že ČSSD má k rudé pozoruhodně blízko.
Zuza
08.11.2008 19:43
Socani s komunistama sympatizují, to se nedá popřít a pomalu, potichoučku, plíživě se s nima spřáhnou, a tak, aniž bychom si toho moc všimli, za pár let vyhrají volby a celá země se zbarví do oranžovoruda, tedy do červena :) A ČSSD to je hlavně Paroubek. Ten se demagogicky snaží nad vším mít kontrolu a všechno řídit. Ve straně i v republice.
Ordinary man
10.11.2008 07:19
Děsí mě, jak se Paroubek otevřeně přiznává k tomu, že se hlavně řídí průzkumy veřejného mínění. To až zase jednou v nějakém průzkumu bude 60% lidí pro trest smrti, bude Jirka jako první prosazovat tuto zrůdnost. Magor!!!
Viz radar, až podle "hlasu lidu" změnil názor a je jeho odpůrcem.
Zuza
11.01.2009 09:51
Brzy tu nebude nikdo, kdo to zažil a přesto budeme mít politické názory. Díkybohu, už nežijeme v socialismu, už nemáme válku, každý může říct, co si myslí, máme právo na své názory, stejně jako máš ty právo říct, že s nimi nesouhlasíš.
Jája
26.01.2009 21:53
Už jsem dnes komentář psala, ale nevím proč tu není. Tak už jen ve zkratce - právě díky komunistům mohly milióny lidí v padesátých letech začít šťastnější život, bez dřiny na vyděrače. Nespokojeni a proti režimu byli jen ti, kterým byl znárodněn majetek, samozřejmě nakradený a vydřený na jiných lidech. Byl tady léta skutečný socialismus, kdy byl pracující dělník vážený člověk. Určitě větší demokracie než dnes. Kdybys jako moje maminka - jako dítě - dřela u sedláka za chleba pro sourozence, taky bys nevolila jinak. Věřím, že nemáš takové názory proto, že vlastníš miliardy špinavých peněz, ale proto, že jsi naivní a že v dějepise záměrně vypustili některé epizody.
Mimi
17.02.2009 12:37
Ano Jajo skoda ze nam tatickove Stalin a Klema Gottwaldu a podobni nevydrzeli dodnes - jak by to mohlo byt krasne ach az srdecko zaboli ... Mimochodem nasla bys odvahu svuj komentar rici do oci vsem tem nepohodlnym zabitym, umucenym, pronasledovanym, ci jejim pozustalym z onech idylickych padesatych let?
Archiv