Jste zde: Zuzy blog / Přiznávám se! / Na Matějské pouti
20.03.2006 | Přiznávám se!

No jo, zase musím nadávat. Nechtěla jsem vůbec ale vůbec na Matějskou pouť. Poutě jako takové, svět kolotočů a přeslazených cukrdlátek, zářivých neonů a sprejem stříkaných polonahých žen ve mně vzbuzuje odpor. Je to svět kýče. A k takovému neodmyslitelně patří i kýčová hudba, která každou, ať už atrakci nebo střelnici, doprovází. Dnešní mou návštěvu ruského kola, jež jako jednu z mála atrakcí si, pro její mírnost, troufnu navštívit, doprovázela píseň s textem, jež zněl zhruba takto: "Sex patří lidu, sex patří lidu, sex patří lidu, sex patří lidu...! Aaaach, aaaaaach, aaaaaaaaaaaach!" Nevím, jak postižené děti a mladí i starší handicapovaní návštěvníci, ale já byla zhnusena. To už tito paumělci nedokáží upoutat pozornost ani svou, čím dál více stupidní donekonečna se omílající primitinvní elektronickou melodií bez nástrojů založenou na přehnaně výrazné rytmice, že se uchylují natvrdo k vykřikování vět, jež nedávají smysl a slov, které samy o sobě poutají pozornost svou zprofanovaností a jakýmsi naivním pocitem nádechu utajovaného ovoce zároveň?!!! Na atrakci samotné se mi špatně nedělalo, ale při dlouhé půlhodinové čekací době jsem myslela, že omdlím. Odpočinku se mi nedostalo ani na Křižíkově fontáně, kde byl pro handicapované, jimž patřil dnešní pouťový den, přichystán kulturní program. Ještě než jsem stačila usednout na jednu ze sluncem vyhřátých laviček, dolehla k mému sluchu píseň popové superstar hvězdičky mužského pohlaví, jež zpívala pro změnu zhruba toto: "Neslibuju modrý z nebe, nabízím jen sex, neotálej čas tak utíká. Neslibuju modrý z nebe, nabízím jen sex, jestli tohle nevydejcháš, jó, tak si běž..." Měla jsem toho dost. Unikla jsem Kubovi koupit marcipánovou mrkev (mimochodem, cítím se podvedena, uvnitř byl ohavný kus oschlého piškotu) a potkávám pány Paroubka s Rathem, jak se nechávají vidět mezi postiženými, jimž rozdávají své předvolební balonky. Pánové, postižení sice mohou volit, ale zpravidla nevědí koho, protože je to vůbec nezajímá! Laciné gesto. Ale přeci jen: jsem ráda, že jsme jeli, protože Jiříkovi, co jsem ho měla na starost, se to moc líbilo, Péťovi, který ještě nikdy na žádné atrakci nebyl, také a svítilo tak nádherně sluníčko, že mi dokonce připálilo nos!
PS: Do strašidelného hradu (další z atrakcí, které mne nechávají chladnou) nedoporučuji chodit bez nůžek. Vzhledem ke stáří a opotřebovanosti atrakce nepůsobí ani tak její interiér strašidelně, jako to, čím se uvnitř pohybujete a to, co vás má strašit. Polorozpadlé figuríny a časté prorezlé díry ve zdech propouštějící světlo dovnitř vám dávají nahlédnout do ohavně špinavých útrob strašidelného zámku. To zřejmě majitel tuší, a proto se rozhodl nainstalovat několik provázkových závěsů, které vás v nestřeženém okamžiku mají plácnout přes obličej. Velmi hygienické! A také mokré, jelikož střechou zatéká, takže některé provázky jsou jednak zabacilované kontaktem s tisíci obličeji nejen letošních návštěvníků, ale zároveň i mokré!!! Fuj.
Tak se na mě nezlobte, já fakt chtěla nebejt kritická, když se to jinejm líbí, nechtěla jsem jim to brát, ale já to nedokážu! A taky si konec konců říkám, co by to bylo za blog, kdybych tu neprezentovala svoje názory...? Tak se omlouvám, samozřejmě, že jsem ráda, že to postižené baví, protože u těch, které znám já, je někdy nesmírně těžké, ne-li nemožné zjistit, co a jestli vůbec je něco baví...
Doporučte tento článek přes: linkuj.cz | jagg.cz | del.icio.us | bookmarky.cz | topclanky.cz | vybrali.sme.sk | mediablog.cz
Jája
21.03.2006 12:00
Zuzí, úplně jsem to viděla před sebou! :)Mě se ještě při slově pouť vybaví ty nechutně kýčovité "suvenýry" na střelnicích.
imagine, web
21.03.2006 12:36
a těch peněz, co tam člověk nechá
natala
26.03.2006 10:47
Tak tam priste nelez, nechapu proc chodis nekam. kam nechces..pak to dopada takhle :o)
Radek
26.03.2006 22:21
Nechci někoho urážet, jako nepodepsaná pisatelka článku, ale mám pocit že zneužívat dne věnovaného pro postižené děti a děti z dětských domovů pro vlastní zábavu a ještě to pak kritizovat na netu je daleko větší "svinstvo" než mokré provázky ve strašidelném zámku. O takové zákazníky jako je paní pisatelka na pouti asi nestojí!!!
zuza
27.03.2006 07:21
:) Pracuji jako asistentka mentálně a fyzicky postiženým lidem. Doprovázela jsem je na Matějské pouti. Sama bych se Matějské nikdy nezúčastnila, jak jsem vyjádřila v článku. Pokud čteš pozorně a už víš tuto souvislost, pak jistě pochopíš, že to nejsem já, kdo zneužívá den pro postižené k zábavě a vlastnímu zviditelnění jako NĚKDO, koho jsem zmínila v příspěvku... (viz. např. pan Paroubek) Kdo občas čte můj blog ví, kdo to psal. Jsem podepsána nad každým článkem...
IBIS
28.03.2006 15:27
miluju tě zuzi já tě MILUJU!!!!!
zuza
28.03.2006 16:32
:)
vit
19.04.2006 08:28
Ten Radek .... to me teda rozesmalo, jeje, to je takova legrace..... ted uz snad vi........... Radku, diky, opravdu jsem se zasmal..... I kdyz trosku ironicky..... je to tragikomedyje!!!!
Vit
retard, web , popelnicepropejsky (zavináč) seznam.cz
09.12.2006 23:19
f
f
ff
f
f
f
f
f
f
f
f
f
f
f
ff
f
f
f
f
f
ee
e
ee
ee
e
e
e
e
e
e
e
e
r
rr
r
r
r
rr
r
r
r
r
r
r
r
r
r
rr
r
r
r
r
r
r
rewe
e
rft
t
t
t
t
t
ččč
č
č
č
čtt
t
tt
tt
t
t
t
t
t
t
t
t
t
tt
t
tt
t
t
tss
w
w
w
w
w
w
píčo!!!!!
retard, web , popelnicepropejsky (zavináč) seznam.cz
09.12.2006 23:21
f
f
PÍČO
retard, web , popelnicepropejsky (zavináč) seznam.cz
09.12.2006 23:23
TGF
TG
G
G
G
G
G
G
G
G
G
G
G
G
G
G
G
H
HH
H
HH
H
H
H
H
H
H
H
H
HA
H
AH
HA
HA
H
A
HA
AH
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
AA
P
P
P
PP
P
P
P
P
P
P
PP
P
P
P
P
P
P
P
P
P
P
P
P
P
P
P
P
Í
Í
Í
Í
Í
Í
Í
Í
Í
Í
Í
Í
Í
Í
Í
Í
Í
Í
Í
Í
Í
Í
Č
ČČ
Č
Č
Č
ČČ
Č
Č
Č
Č
Č
Č
ČČ
Č
Č
Č
ČČ
Č
Č
Č
Č
Č
ČČ
Č
Č
ČČ
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
O
!!!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
HH
H
H
H
H
H
H
H
H
N
U
U
U
U
U
U
U
UU
U
UU
U
U
U
UU
U
U
U
US
N
S
S
S
S
S
S
SS
S
S
SS
S
S
S
S
S
N
N
N
N
N
N
N
N
N
N
N
N
Á
Á
ÁÁ
Á
Á
ÁÁ
Á
ÁÁ
Á
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
Y
Y
Y
Y
Y
Y
Y
Y
Y
Y
Y
Y
SUŠENÁ
Tom..., Hnatektom (zavináč) seznam.cz
19.02.2007 16:28
Ano,koukám retardovi názory stojí opravdu zato,takové smysluplné a naplňující,možná by ty články mohl psát za tebe.Rozený talent.
Saladin
21.02.2007 16:04
To jo je to peknej talent.Mozna by mohl vydat knizku velky G.Mtejska je good.Je to ale jen muj nazor.
káta
25.02.2007 07:44
drž te hubi joo tooo jjoo tivole cotam píšete nákej talent
magic
26.02.2007 16:15
Pouťě jsou nejlepší věc,co může bejt.a komu se to nelíbí tak ať si políbí prdel.Ať žijou pouťě a takový debilové jako jste vy existovat nemusej takovýhle debilů je na světe dost a nikdo o ně nestojí.KAPIŠTO!!!!!!!
cool cat
26.02.2007 16:29
vzkaz tý co napsala ten článek:Buď ráda,že pořadatelé Matějský vůbec pro ty postižení něco dělaj(taky by jim mohli nasrat a rozmazat) a ty svoje primitivní názory třeba jako s tou hudbou si nech příště pro sebe,protože tu hudbu co tam hrály se třeba nelíbila tobě,ale líbí se tisícům jiných NORMÁLNÍCH lidí,víš?Jde vidět,že i postižení(Jiřík s Péťou) mají lepší rozum než ty!
Míša, misulka069 (zavináč) seznam.cz
28.02.2007 19:28
já si myslim že ti co to tady komentujou,tak by si mohli zkusit,jak je těžké napsat takovýhle článek a pak to komentovat..neříkám že se zuzkou souhlasim,ale radši si to nechte pro sebe a nekažte druhýmu radost z něčeho,na čem si nechal tak zležet.Děkuju
kukubhuk
02.03.2007 11:29
Uplně náhodou jsemse dostal na tyto stránky.. a nevím proč, jsem se do toho začet... je neuvěřitelný jak jsou lidi nesnášenlivý.... já se tomu všemu můžu jenom smát.... :D jste opravdu všichni tak mimo....?
At žije úpadek...zamyslete se nad sebou...
fishy, fish.Sn8 (zavináč) seznam.cz
03.03.2007 14:25
Asi tak, i když myslim že to začala už autorka tohodle článku, ptz když napíše text, ve kterym jen pomlouvá a nenapíše něco na obhajobu toho o čem píše, tak je tak stejně ubohá jako ty co to pak stejně komentuje. Myslim, že ten text je až nepřiměřeně subjektivní a pokud autorka neni zakomplexovaná, tak měla špatnou náladu, ptz tak nenávistnej text jsem dlouho nečetla... A myslim že by si měla dobře rozmyslet co a kam píše. Přestože je tohle tvůj blog a myslíš si že sem můžeš nacpat cokoliv,tak to neni pravda, ptz bejt text podobnýho typu o nějákym závažnějším tématu, může vyvolat vlnu různejch reakcí i sebevraždy! Což si hodně lidí neuvědomuje, ale je to prokázaný. Zvláště u opravdových emo lidí nebo u psychicky labilních!!!
P.S. jestli někdo bude psát reakci na můj komentář, tak plís o kopii na meil, ptz pochybuju, že se tu ještě nekdy stavim!!!
xxx
04.03.2007 16:16
Tak se podívej jamborko,já světská jsem.to znamená že podle tebe jsem komediantka,která žije ve špíně a smradu ?nebo co ?
Ty jsi obyčejná gádžika,která neví co je kolem atrakcí starostí.
Denně to meješ,maluješ.a že se ti to nelíbí,to je tvuj problem a druhý to třeba nezajímá.Co by si chtěla pouštět u atrakcí jako je třeba centrifuga nebo Break dance dechovky nebo co ?Tak se vzpamatuj ty píčo pokurvená nebo si tě najdu a rozbiju tě že tě tvoje vlastní pojebaná máma nepozná
Kuba, web
04.03.2007 20:29
Vážení přátelé i vy ostatní,
Velice jsem se pobavil při čtení komentářů na tento článek.
Nejspíš jste nepochopili co je to blog (a už vůbec ne co je to kýč:) ).
Blog je OSOBNÍ deníček autora (pisatele blogu).
Jeho hlavní vlastností je SUBJEKTIVITA (pro ty hloupější: vyjadřování vlastních názorů).
Kýč: ani hezké ani potřebné, např. hudba Maxim Turbulens nebo bílé ponožky v hnědých silonkách.
Co je či není kýč určuje vždy autor článku :)
Rada pro věčně nespokojené a také pro tzv "samonasejrací" typy:
S obsahem tohoto blogu můžete nesouhlasit, můžete o něm pochybovat, můžete si na něj třeba i stěžovat, ale to je asi tak všechno co proti tomu můžete dělat :)
Všem příjemným lidem přeji příjemný večer.
Přítel autorky.
PS:
Pokud se cítíte opravdu silně sebevědomě a chcete autorce nějak ublížit, napište prosím kontakt na sebe. Pomůžu Vám se té nanávisti zbavit.
Královna
05.03.2007 13:46
Jo! Zuzko, vůbec jsem netušila, že nějaký tvůj článek, navíc s tak navýsost okrajovým tématem může vzbudit vlnu urážek. Prubířský kámen lidské povahy asi může být cokoli...
Roman
11.03.2007 15:15
Myslim že každej má právo říct co si myslí a ostatní by měli říct slušně že nesouhlasí a ne nadávat do debilu a tak...já mám pout rád..s muzikou souhlasim..je fakt hrozná ale jinak..adrenalin..to můžu
Ivule.
15.03.2007 11:26
Bože, jak se to chováte? To nemáte ani trochu rozumu? Je to autorky názor a je pravda, že muzika je hrozná! Tak neodsuzujte někoho, kdo má jiný názor. Jste ubožáci, když to děláte.
Tomas
18.03.2007 16:23
SUPER
KRASAVICE:-)
23.03.2007 20:38
Vy chrapounsky dementi,jak muzika hrozna?Rozumite tak kravsky sracce!Jestli Vas to na poutich nebavi,tak tam nestrkejte rypaky!Ty komedianti jsou frajeri,muzete tam zrat ze zeme!!Za to u Vas u chrapounu si clovek stiti dat i kafe!!!!!
Míša
24.03.2007 20:55
Nechápu autorku...chápu že tam teda byla jako doprovod a tudíž tam nešla dobrovolně...ale proč kritizuje práci ostatních když si nikdy nezkusila jaká je to práce se o atrakce starat...ona vidí pouze to čemu se řiká zábava,i když jí se to jako zábava nejeví,ona už nevidí,jak se atrakce musejí neustále opravovat,natírat,mýt atd...nechápu lidi,kteří kritizují práci ostatních když si to nikdy nezkusili...tomu řikám srabárna a povrchnost!!
zuza
25.03.2007 12:30
Mnou je tato práce, jako jedna z mála na světě, považována za zbytečnou. Není pro nikoho užitečná. Život si bez ní, myslím každý hravě dovede představit. Proto tímto druhem zábavy pohrdám. Svět kýče má sice své místo na zemi, ale není to nic, bez čeho bychom se nemohli obejít. Pokud je s udržováním tolik práce, proč si oni provozovatelé nanaleznou jednoduššího způsobu výdělku peněž? Komu jsou prospěšní? Co nám přinášejí? Tahají peníze z dětí a rodičů výměnou za lacinou šou doprovázenou neméně lacinou hudební reprodukcí ubohých, hloupých, zhýčkaných, manažery vypiplaných jednoletých hvězdiček showbyznysu. To je můj názor na pouť a její atrakce.
Jakub, web
25.03.2007 12:42
Pokud budu dělat sochy z hoven, bude někoho zajímat kolik mi to dalo práce? :)
Jediné co lidi bude zajímat, jestli to k něčemu je nebo ne.
meloun
27.03.2007 22:49
ahoj Zuzy,
my narozdíl od tebe děti z ústavů ve kterých ty pracuješ vozíme zdarma a dobrovolně a velmi rádi,nejen na matějské pouti.
Ale zajímalo by mě,zda ty to děláš taky zdarma?Nebo zda,se chováš jako parazit a přiživuješ se na neštěstí druhých,bereš peníze za práci,kterou druzí dělají zdarma.
Mrzí mě,že jsi měla špatné zkušenosti se zámkem hrůzy,ale takhle naše atrakce nevypadají ani zdaleka.
Nechápu,že říkáš,že tuto kýčovou zábavu nemáš ráda a nikdo jí nepotřebuje,podle mě je lepší,když se jdou radši lidi pobavit na pouť než jít do klubu nebo na diskotéku tak fetujou a ožírají se ,ale vlastně to taky není zdarma to je zlodějina a navíc nalévají mladistvým,to nijak nesvědčí zdraví nebo podle tebe je tato zábava v pořádku?Kdo potřebuje tento druh zábavy?Nevidím nic špatného na poutích a nejen kvuli tomu,že ji vlastníme.Každý má svůj druh výdělku a myslím,že je lepší podobný druh než krást nebo podvádět.Jako to dělá spousta tobě podobných lídí,nakonec je to vidět jak pak ty retardované děti trápíte a týráte.Umím si živě představit jak se ti tvý svěřenci bavili,když viděli pohled na tvou rozjasněnou tvář.Měj se pěkně a najdi si prospěšnější prácia neodsuzuj práci druhých o které noi,ale vůbec nic nevíš.
pops
28.03.2007 21:21
meloun goooood
realy best
Zuza
29.03.2007 17:18
S postiženými lidmi pracuji, je to mé zaměstnání a jsem za něj placená téměř minimálním výdělkem. Náplní mého povolání je usilovat o co možná nejlepší začlenění postižených lidí do společnosti, jejich osamostatnění v co možná nejširší možné míře a v neposlední řadě jim vštípit něco ze společenského a kulturního života v této zemi. Mezi poslední zmíněné patří i poutě. Připouštím, že postižení mají tento druh zábavy moc rádi, je to dáno především tím, že se jedná o zábavu, která baví je, oni jsou jen pasivními účastníky, je to jednoduchý svět barev, pokleslé hudby a sladkostí, který nevyžaduje od účastníků žádný vlastní vklad aby se bavili, krom peněz, které, jak potvrzuješ, od postižených nevyžadujete. Jde o to, co jim taková pouť může nabídnout? Jak je může duševně obohatit? Jak může kohokoliv obohatit bez ohledu na postižení? My navštěvujeme i divadelní představení, koncerty, výstavy, nakupujeme, to vše přiměřeně možnostem a schopnostem našich klientů. chceme, aby je to bavilo a něco si pro sebe odnesli. Je to těžké a málo kdy se setkáváme s nějakým postřehnutelným úspěchem. Proto zde poutě kritizuji. Kromě plných žaludků a zamotaných hlav z kolotočů si toho člověk moc neodveze. Připouštím ale, že to pro některé může být jistá forma relaxace, každý se nechce pořád jen vzdělávat a duševně obohacovat. Já zde ale nekritizovala poutě a to proč na ně chodí postižení, u těch se to dá snadno pochopit a vysvětlit, ale proč na ně chodí zdraví lidé? Aby si něco dokázali? Zda dokáží létat hlavou dolů? Zda vydrží nezvracet na centrifuze? K čemu to? Kdo chce, ať tam chodí, ale můj názor na to je takový, jaký jsem již nesčetněkrát zmínila. Vyhledávači pasivní zábavy choďte na poutě a utrácejte tam své peníze. Já je raději utratím za něco jiného.
zvědavá
30.03.2007 10:17
to by mě zajímalo za co užitečného ty peníze utrácíš.ty jsi si nikdy nekoupila něco nepotřebného?a jestli tě nebaví poslouchat hudba na poutích tak ji neposlouchej,já si myslím,že ani lidem od atrakcí se nějak zvlášt nelíbí ,ale oni to nezpívají takže není jejich vina co hrají.najít v dnešní době nějakou pěknou hudbu je umění a nevím o tom ,že by hráli pořád dokola jednu kapelu hrají od každého něco.nikomu se nemůžete trefit do vkusu žánru.podle tebe Zuzi je to přísloví Kdo chce psa bít hůl si najde ,že?
milá Zuzi
30.03.2007 10:24
ahoj nech si svůj názor Zuzi .Myslím,že tě ho nikdo neveme,ale co si chtějí lidé odnést z poutě je jejich věc.plno lidí také jezdí na dovolenou a co si přivezou?také nic jen zážitky ,tak někdo má také rád zažitky z poutě tak je neschazuj ,že je to zábava jen pro retardované děti.Proč píšeš ,že co mají z toho,že jezdí na centrifuze? asi něco jo.a co ty co skáčí bungee jumping ?ty z toho mají třeba co?myslím,že takhle mstivý a zlý článek jsem dlouho nečetla.každý má právo na svůj názor měj ho i ty i když by nemusel být tak zlý.měj se hezky
čuně
30.03.2007 12:05
kolik tě jě let Zuzo??
Zuza
30.03.2007 19:02
Nevím, mám tu pocit, že asi tak sto.
EJdzej
31.03.2007 08:38
Ahoj zuzi.Je to tvůj názor na matějskou pouť. Ale myslím že je prymitivní!!!!!(názor)
Je mi sice jenom 13 a už tě kritizuju tak za to sorry. Ale myslim že pouť nám do života přináší radost a smysl žít. S poutí je život barevnější, děti se usmívají a rodiče se taky smějou, protože svým dětem udělali radost, i když se pěkně plácli přes kapsu!=) Mno nic za chvíli mi jede autobus na pouť tak si to tam užiju a pak ti sem ještě písnu, jestli máš pravdu s tou hudbou. Pa EJdzej
EJdzej
31.03.2007 08:40
Miluju strašidelnej hrad a nemyslim si to s těma mokrejma šnůrkama. Se těšim až tam hodim bobek!!!! Tak Pa
Antonin, web , mobilbar (zavináč) seznam.cz
31.03.2007 11:40
Dobrý den,poutě jsou tradice a myslím že je to jedna z mála tradic které se udržely.Dnes jste zkažení z heren,diskotek,dovolené atd.Dříve jste také jezdily jenom do vychodního Německa,Madarska, Jugoslavie a jak jste byli štastní a dneska to nemužete ani vidět..........Tak se zamyslete a ty poutě nejsou pro vas, ale pro vaše děti a děti jejich dětí a chtělo by to taky těm dětem něco říci nějakou historii .A tak těžkou praci jako stavět kolotoče to si ani nedovedete představit. Jenomže je tady malý problém: BAVÍ NAS TO...........Jo možná že jsi zklamaná z jedné atrakce, ale nejsou všechny stejné.Je to to samé jako je špatný autoservis a dobrý autoservis. Nemužeš to davat všechno do jednoho pytle. Jsou mezi nami špatní, sprostí lidé ale i dobří lidé to same jako u vás tak tě prosím nekritizuj všechny. Ja mám mezi vami taky spousta přátel, tak všechny nedavej na jednu hromadu. S pozdravem Kočka Antonin a podivej se na www.catering-kocka.cz a pak posuzuj. A ještě o tych penězích. Kdyby úřady nechtěly nesmyslné částky za pronajem pozemku, tak vstupné by se nikdy nezměnilo, stejné je to s elektřinou,vodou,naftou,povinným ručením,silniční daní, pojistky atrakcí. Na to vše doplácíte vy. A jsou to peníze pro stát, za to my nemužem.Byly jsme jsme a budem.Uvědomte si co stalo dříve kino, a kolik stojí teď, kolik stál benzín a kolik stojí ted, kolik stalo jídlo a kolik stojí teď. Za to také mužeme? Je to jenom můj nazor, takže zkus vnímat realitu života a nezatracuj všechno čemu nerozumíš.
EJdzej
31.03.2007 21:51
Ahoj, před 15 minutama sem přijela z Matějský! Za1. Písničky hráli jenom anglické a jednu od Lucky Vonrdáčkové:ať je jak výtr...
Za 2. Strašidelný hrad byla pěkná prča! Je to jenom na tobě jakej si vybereš. Asi sis vybrala ten blbej, protože ten těma pavoukama byl super!
Za 3Na horské dráze sem dostala slevu na autodrom, za to, jak jsem bezvadně křičela! Jo kdyby si křičela s tevejma dětma tak by si taky možná dostala slevu!=) Všem doporučuju jump(tu obří kouli co vás vymrští nahoru) je totiž fakt BOMBA! Skoro všechno co píše tato autorka článku neni pravda, protože Matějská je fakt super! všem doporučuji! Budte v klidi žádný písničky o sexu se tam nehrajou to si jenom ňáká ta Zuzi vymejšlý(asi) tak tam můžete vzít i své děti. Skvělí koníčci, autíčka a řetízkáče. Asi za 20-45kč. Pro děti středního veku doporučuji jump ale jenom pro silné povahy. Pak taky strašidelnej hrad. POZOR!!! jen s pavoukem! nic jinýho vostatní sou Nuda! jump-180kč autodrom-40kč strašidelnej hrad-70kč. vstupné-25kč o výkendu a o všední dny 10! POZOR!!!! za děti se neplatí žádná poloviční cena, ale pro mrňata je to zadarmo! VŠEM DOPORUČUJU JÍT NA MATĚJSOU POUŤ JE OPRAVDU SUPER!!! Ps:Vemte si sebou hodně peněz!!!!!=)
Míša
31.03.2007 22:30
jo je fakt že je to draší ale je to jednou za rok a pro zábavu a to že z toho nic nemám neni pravda.Každýmu zůstanou zážitky a to je někdy mnohem víc než kdybych si koupila třeba nový boty!Na pouť sem chodila pravidelně každý rok když sem byla malá s rodiči a chodím tam každý rok i teť!Každý máme svojí práci a proto nechci aby sme si ji navzájem kritizovali!A to že se tady milé Zuzce nelíbí co hrajou za písničky,tak ať za nima příde a řekne jim to do očí,aby tam pustili laskavě něco jiného!Ale to ona nepříde na to nemá dost odvahy ale kritizovat práci ostatních na internetu na to odvahu má!No nic prostě Matějská byla super,je super a doufám a věřim že i bude super!A ještě něco když napíšeš ať si najdou jinou práci,když je kolem atrakcí spoustu práce,tak oni si nechtějí hledat jinou,je ta práce baví, ale jenom v případě že někomu dělají radost a vidí jak se lidi okolo usmívají a jak sou šťastní a né když se tam někdo tváří jak citrón jen kuli tomu jaké hrajou písničky!
zuza
01.04.2007 10:09
Jen pro informaci, taková drobnost: kdo pozorně nečte, a to je nejspíš většina návštěvníků tohoto článku, nejspíš si ani nevšiml, že toto je loňský článek. Je už právě rok starý. O loňské Matějské pouti. Narážíte-li na to, že jsem si to s těmi písničkami vymyslela a že atrakce jsou takové a takové... Je tu psáno o tom, co bylo vloni. I když se podle mne nic nezměnilo, vyjadřujete se vlastně k něčemu, co už je rok staré. Je to jako číst staré noviny nebo jíst prošlý puding.
PS: můj názor se za rok nezměnil, to je vám asi jasné. Zatím mi tu předkládáte argumenty, které mne nikterak nepřesvědčily o opaku. Chováte se, jako by tento článek a můj názor s ním byl směrodatným pro celý český národ, který, podle vašich omezených představ, snad já tímto nabádám, aby na pouť nechodil. Nic takového v něm nezaznělo. Není to oficiální prohlášení, tisková zpráva, varování ani článek na i-dnes.cz, který by možná mohl mít nějakou váhu. Tento nemá žádnou váhu. Je to jen názor jednoho z 10-ti milionů obyvatel. Totiž Zuzy. Můj. Je až směšné, jak vás jedna jediná dívka dokáže rozohnit, s jakým zapálením se do ní pouštíte a jak ve vás hlodá, že ona svůj názor nemění a nemění a tak jí přinášíte stále nové a nové (a přitom pořád stejné) "usvědčující" subjektivní "důkazy" o tom, jaké hrozné křivdy na komediantech se ta jedna jediná zlá Zuza dopustila.
Něco vám povím: jste směšní! Jste ubozí v tom svém miniaturním světě, který tak vášnivě přede mnou obhajujete. Mě vaše argumenty přesvědčí asi tak stejně, jako vás ty moje. Vedete nesmyslnou bitvu proti jednomu jedinému člověku, který vám tímto zároveň děkuje. Velmi děkuje, neboť vaše příspěvky a navštěvovanost vynáší článek stále výš a výš na pozicích vyhledávačů a bude tudíž stále viditelnější. I vaše názory budou vidět. I vaše výhrůžky, vaše vulgarita... Kdo z nás pak bude zavrženíhodnějším? Kdo z nás se za sebe nebude muset stydět? Já nemám přeci žádnou pravomoc vaši milovanou pouť rušit. Já nemám vůbec žádnou váhu ani vliv na pořádání poutí, tak se uklidněte, z hluboka dýchejte ať se vám na těch vašich úžasně zábavných atrakcích neudělá zle. Cévky ve vašich mozcích jsou připravené čelit tlakům, jež na ně vyvinete. Doufejte, že napořád.
zuza
01.04.2007 10:27
To Antonin:
Uvádíte tady, že jsou poutě především pro naše děti a děti našich dětí atd atd... Pro dětské uši jsou vhodné písničky jako: "Sex patří lidu....." Nebo "Nenabízím modré z nebe, nabízím jen sex...???" Pro naše děti jsou vhodné nevkusně vyvedené, avšak patřičně vyzývavé barevné čmáranice polonahých prsatých žen? Pro naše děti je dobré nechat se vystřelit do vzduchu???? Nebo snad se rády zatočí na kolotoči, který je odstředivou silou bude zarážet do sedadel, aby se následně polomrtvé strachy octly hlavou dolů? Jaká je ta vaše tradice? Není tak trochu náhodou americká? Stejně přesládlá, jako například Valentýn? (i když ten původně z Ameriky nepochází, vliv na jeho dnešní formu a podobu ale Amerika nesporně má) Jste stejný pokrytec jako ti, kteří tvrdí, že je národní tradicí pití piva a tak se tedy ztřískají do němoty a pak zvrací za lavičkou u dětského hřiště. (Také piju pivo, ale všeho s mírou, že? Aby se ta naše tradice nezvrhla v zástírací manévr pro něco jiného... Je snad tradiční se tím tradičním pivem opíjet, být na něm závislí jako stovky mužů v ČR?)
Poutě jako takové, střelnice, řetízkáče, lodičkové houpačky a snad i ten autodrom, perníková srdce a cukrová vata, dechovka, kroje, vyzdobená vesnice, sousedé spolu u jednoho stolu, dobré jídlo a pití, to jsou snad tradice. Na Moravě se drží jakž takž dodnes. Ale dnešní matějská? Snad před sto lety. Nenechte se vysmát, dnes už je to jen komerční tradice. Nikoliv národní.
To spíš vy nerozumíte, nebo ještě lépe, nechcete rozumět. Oháníte se tu tradicí, protože to zní přeci jenom oduševněleji než-li komerce.
Zuzo
01.04.2007 12:15
jaká komerce?je vidět ,že jsi blázen.ano před sto lety už tu byli poutě a to není tradice ,že se pořád konají,už plno let na stejných místech?co je podle tebe tradice,prosím tě???pro tebe nic,ale je vidět ,že tě tady lidé pořádně vytáčí.nedají tě za pravdu tak tě to dohání k šílenství co,že všichni nejásají a nedávají tě za pravdu ,že???jsi zákeřná svině!!!Když máš takové námitky na hudbu co hrají tak jim nazpívej nějaké CD at je podle tvých představ chytračko,určitě to bude nějaký šlágr.A na takové atrakce jako je vystřelovačka chodí omladina, né malé děti to by tě mohlo dojít.ale to ty nepobereš co,ty žiješ jen podle tvé pravdy a vše ostatní je špatně.Měj se husičko
meloun
01.04.2007 12:16
Jsi prostě trapná,oháníš se argumentama,které nemají žádnou váhu.Nic není jako dřív,jen lidé jsou náročnější,proto se vše mění,poutě jsou a budou,nic ty na tom nezměníš.Vážně nechápu proč tam chodíš,když je to jen komerční zábava,nikoho nenutíme,aby tam chodil a na takový jako jsi ty nejsme vůbec zvědavi.
Buď tak hodná a tý dobroty a na tu pouť nechoď.
Zuzo
01.04.2007 12:18
ještě jsem tě chtěla napsat,že já na poutě chodím ráda a mám z nich zážitky. aspon něco,ale ty asi nežiješ pro nic co?akorát něco komandovat.zajímalo by mne čim se bavíš ty.jsi zamindrákovaná a vybíjíš si tady jen vnitřní vztek.chudáci tvý přátelé ,ale věřim,že jich moc nemáš.dokázala bych je určitě spočítat na prstech jedné ruky.ale určitě to nebude pravda,že?
Zdeněk
01.04.2007 12:23
já si žádné vulgarity nevšiml kromě pár příspěvků.ale myslím,že pan Antonín jednal slušně a jediný kdo se tady do nich naváží jste vy.Ještě jsem,se nikdy do žádné diskuze nezapojil,ale myslím,ze tahle je plná nenávisti od paní autorky.
ZUZA
01.04.2007 19:58
AHOJ ZUZO ČETLA JSEM TENHLE A JEŠTĚ JEDEN ČLÁNEK OD TEBE O MISS.JÁ TAKÉ TAKOVÉ SOUTĚŽE NEMUSÍM,ALE NEZNAMENÁ TO,ŽE BUDU HNED KAŽDÉHO ZTRAPNOVAT.MĚ BY ZAJÍMALO CO BYS ODPOVÍDALA TY NA OTÁZKY BÝT NA MÍSTĚ TĚCH MISSEK.JAK JSEM SI TĚ ,ALE PROHLÍDLA NA FOTKÁCH TAK TEBE BY TAM NEVZALI ASI ANI JAKO UKLÍZEČKU NATOŽPAK JAKO ÚČASTNICI.UMÍŠ JEN A JEN KRITIZOVAT JSI ZAPŠKLÁ A ZLÁ.KDO TI NEDÁ ZA PRAVDU JE HNED ŠPATNÝ ,ŽE?TADY SKORO Z 50 TI KOMENTAŘŮ DRŽÍ PŘI TOBĚ ASI 4 A TO TĚ VADÍ.UŽ TĚ DOCHÁZEJÍ ARGUMENTY JAK NĚKOHO PŘESVĚDČIT ,ŽE JEN TVŮJ NÁZOR JE DOBRÝ.PŘEJU TĚ DO ŽIVOTA ,ABY SE K TOBĚ LIDÉ CHOVALI TAK JAKO TY TADY NA BLOGU.
Jakub, web
02.04.2007 01:25
Sešlo se tu neuvěřitelné množství blbečků.
Jednou provždy si uvědomte, že toto je osobní blog.
Na osobním blogu jeho autor prezentuje SVÉ názory.
Nikoli názory vaše.
Jestli je tu někdo trapný, autorka to není.
Zbabělé osobní urážky ze stran komentátorů jsou pouze důkazem, co všechno má tato komunita kolotočářů (vydělávajících na prodeji kýče dětem) společného.
1. nedokážete se vyjádřit
2. snažíte se urážet
3. když vám dojdou síly, začnete honem kritizovat něco jiného
4. všichni tvrdíte "nech si svůj názor", ale přitom byste si hrozně přáli aby autorka článku tento názor neměla.
Jste prostě banda blbečků :)
Jakoubek bláznivý
02.04.2007 08:50
od toho jsou tady komentáře,aby lidé připojili svůj názor nebo ne?tak jediný blbec jsi tady asi ty.Jak můžeš vědět co by si lidé tady přáli?akorát ukazují věc z druhé strany věci,ale to nepochopíš.já pochopila,že jsou tady asi 2 kolotočáři tak neměj vztek,že i obyčejní lidé drží spíše s nimi.jediný kdo tady uráží je ta tvá Zuza v každém článku něco komanduje tak se zamyslete sami nad sebou.A ty urážet můžeš,psát o někom ,že jsou blbečci to jo vid ty chytrolíne.jedinému komu vadí tyhle názory v blogu jste vy ,protože máte vztek,že vám lidé tady nefandí.tak to v životě chodí chlapče,že tě nikdo nebude klečet u kolenou.nejvíc vás žere,že jsou tady skoro všichni s kolotočářema proto hned urážíš a píšeš blbečci.JSI UBOHÝ!!!!neumíte se přenést,že vám tady nikdo nefandí.Tak klid a nohy v teplo zlato!!!
Zdeněk Pelet
02.04.2007 09:07
já si myslím,že zrovna kolotočáři se na tomhle blogu vyjadřují slušně.tedy krom toho jednoho ,ale to je jen důkaz,že všichni nejsme stejní.Kolotočáři umí urážet a všiml jsem si ,že i přítel autorky s autorkou také.to je důkaz toho,že nemůžeme házet vše do jednoho pytle.Kolotočáři nejsou všichni stejní a my obyčejní lidé také ne.S pozdravem Zdeněk.
Jakub, web
02.04.2007 13:42
Ano, od toho jsou ty komentáře abychom vyjádřili svůj názor.
Přesně tak.
A ti zbabělejší se pod svůj názor ani nepoděpíší, že? :))
A když mě někdo osloví "zlato" a podepíše se sám jako Jakoubek Bláznivý, pak se není čemu divit.
PS.: Tuto diskusi může brát vážně snad jen kolotočář :)
Celé to začlo tím, že autorku někdo začal přesvědčovat o tom jaká je svině. Snad nečekal, že mu dáme zapravdu ?
Děkujeme všem zainteresovaným, že se zůčastnili našeho pokusu.
Snažili jsme se píchnout do hovna a zadařilo se.
Upřímně: bavím se jako nikdy :)
Děkuji všem, co dělají poctivou a prospěšnou práci.
Antonin
02.04.2007 16:20
To chci vydět,krásnou mladou holku s přítelem jak jdou na Matějskou a maj kroj.Doufám že ty jsi ho měla.
Antonin
02.04.2007 16:21
A dechovky se tam hrajou akorád neposloucháš.S pozdravem Antonin
Míša
06.04.2007 11:54
Nevím proč si autorky přítel ,nebo kdo to je, myslí,že jsme kolotočáři....já třeba s kolotočářema nemám nic společného!Když autorka nechce aby se někdo,ať už kladně či záporně,vyjadřoval k jejím myšlenkám tak ať je nikdy neukazuje!Ano je tu pár komentářů,které nejsou zrovna slušně napsané,ale to neznamená to,že tady nikdo neumí říct slušně svůj názor!Nechápu jak můžete kritizovat někoho koho jste nikdy neviděli koho ani trochu neznáte!
Zuza
06.04.2007 21:05
Teď jsi to rozsekla, Míšo, máš pravdu, nikoho z nich neznám a taky je nekritizuju. Nikoho konkrétního jsem tu neuvedla. Kritizuji jen kolotoče a jestli neumíš číst a podle komentáře, který jsi napsala, asi neumíš, tak nechoď na blogy, kup si raději omalovánky nebo komixy a nemoralizuj. Tak jako vy máte právo zde vyjádřit svůj názor a jak vidíš, vyjádřili se tu pěkní znalci kolotočů, tak na to mám právo i já. Nikdo zde nedělá nic špatného. Každý jen to, co chce.
meloun
07.04.2007 17:45
To by mě tedy zajímalo,když má každý právo vyjádřit svůj názor,proč jste tedy půl komentářů vymazali?Není to tím,že to přítele Jakuba dohnalo až ke sklonu udávat?Za vám nelichotivé komentáře snad?Špatný názor taky názor.
zuza
08.04.2007 10:34
Když ona se tak vyzdvihovala a vyzdvihovala, a zároveň tak pohrdavě hovořila o mém vzhledu, o mých špatných vlastnostech, přesně je všechny odhadla. Musela jsem to dát pryč, uznej, přece se tu nenechám odhalovat před ostatními! Tolik se do nás pustila, že jsme se museli zvýšit ještě nad ni. Informace adresované na mou krásu mě strašně rozezlily. Celý život se toužím dostat na Miss. Celé dny a hodiny trávím před zrcadlem, sama, bez přátel, se špatným morálním profilem, ubohými charakterovými rysy. Mou jedinou touhou je stát se novou českou Miss. A přišlo tohle. Úplně mě to srazilo na kolena. Musela jsem něco podniknout a tak jsme si vymysleli to s tím udáváním. Žiji jen pro to, abych kritizovala. Abych udávala druhé a zle pomlouvala. Jsem už prostě taková. Můžete mi, prosím odpustit? Přijměte mě mezi sebe, hledám přátele jako jste vy.
Mrdák
10.04.2007 21:33
Zůzo zmrdal bych tě kundu to bude kolotoč
Tess
11.04.2007 12:59
boze lidi ctete vubec svoje komentare?! takovy sracky kvuli kterejm se hadate... vzdyt se tu hadate jak psi kvuli pouti.. pout ma bejt pro radost a nema to bejt dalsi duvod k rozeprim... prece kdo chce at si na pout kde a kdo nechce tak at nechodi vzdyt je to na vas a jestli se tady pani redaktorce pout nelibyla tak je to jeji vec prece me se taky nelibyla spousta veci co jsem videla nebo tak a spouste lidem se libi a taky kdyz reknu svuj nazor jeste k tomu na svym blogu tak me hned nekdo nezprca.... a propo pout je k pobaveni a pro zabavu mozna maji kycovitou hudbu ale proste je to zabava (jak pro koho samozdrejme) nekoho bavi fotbal a nekdo zase hraje tenis proste kazdej at si dela co chce ne?! jsou to penize a cas druhejch tak newim proc je takovejch hemzu... vy na pout chodit nemusite a kdo chce at si jde.. ja jdu treba dneska :D a docela se tesim...
tak zadny hadani a mir vsem... PEACE :D
Sodynka
23.04.2007 18:54
Ahojky nevite tady nekdo kolik to stoji a do kolikatyho to tam je?!
:D???odepiste plosim
eliska
27.04.2007 17:14
si uplne blba ne??!! poute sou nejlepsi a to co tu pises vubec nei prvada!
zuza
28.04.2007 09:49
elisko: si uplne blba ne??!! poute sou nejlepsi a to co tu pises vubec nei prvada!
(Já nevím jak to, ale je to skoro pravidlo. Každý, kdo miluje poutě dělá pravopisné chyby nebo alespoň překlepy. Že by z nedostatku inteligence? Že by se jim znalosti z českého jazyka vytočily na řetízkáči z hlavy?)
Vit, web , svajcr (zavináč) centrum.cz
04.06.2007 14:10
Ja stojim plně, zcela a jednoznačně za názory Zuzy. Jsou hluboké, od srdce, její. Dokáže odhalit povrchní slupku a podívat se pod ni. Ano, chápu, že pro mnoho lidí je těžké přijmout její názory, protože je stejně těžké odpoutat se od povrchnosti a zdánlivé jednoduchosti nabízeného zboží. Levná zábava, laciná líbivost, kýčovitost si jistě najde své příznivce. Přejme to všem, kteří na poutě chodí, užívají si, radují se a smějí, je to jen pro jejich dobro. A pro dobro provozovatelů, samozřejmě. Dokud bude poptávka, bude i nabídka. Ať žijí pavouci!
Zuzy, odpouštím Ti a beru Tě za svou přítelkyni. Upřímnou čistou, nezkaženou. Děkuji za Tvé názory.
Vít.
PS: Až budeš na miss, pošlu ti 100 SMS hlasů.
david
15.06.2007 22:01
nevim proč tady řešíte takový kraviny -bejt váma tak se na ty nadávky vykašlu a myslimsi svý om autorce tohoto článku nebo sem zticha
verca
22.06.2007 13:36
absolutne vas nechapu kazdy ma svuj nazor tak ho nemusite cpat ostatnim!!!a pak je tu jeste to proc autorka clanku chodi na poute kdyz se ji tam nelibi!!!Prala bych ji jeden den u kolotoce nebo jeden den u stanku podle me by to nejspis nevydrzela!!!Neumi ani ocenit to ze ti lidi se snazi neco delat nechteji sedet doma a brat podpory!!!Je to jejich prace a zrovna lehka neni stavet,bourat,prejezd.No sranda to neni.Ale tak ja na to kaslu myslim si sve a to mi staci.Proste vy mezi nas nepatrite a chapat nas tedy v zivote nebudete.
tocsi
15.07.2007 12:57
Zuzo píšeš sračky
Anna
17.08.2007 20:30
Dobrý den,
ja jsem též od kolotoču a můžu vám říct že článek se mi dobře nečetl ale ty komentáře pod ním,to je hrůza!kolotoče miluju ale za ty kašpary komediantský se stydím,vy co jste psaly ty inteligentní vzkazy paní Zuzaně můžete za náhled domácích lidí na nás a bohužel se vám dostal do ruky počítač,nezbývá než litovat,vám bych se paní Zuzano ráda omluvila za ně,vaše práce je nedostatečně ocenená asi tak jako ta naše vámi,jak se říka všem se nezavděčíš:( A vy světský si založte vlastní blogy pod svýma jménama a tam se prezentujte jak chcete ale nedělejte ostudu nám všem na netu,vše jde se slušností a vkusem.nazdar!
Karel, gabana(zavináč)atlas.cz
23.11.2007 16:21
Drahá Zuzo,
tak na tu pout nechoď a nech to těm které to zajímá.
A ty běž třeba do pr.... tam tě to pobaví.
jana, jan(zavináč)seznam.cz
24.01.2008 13:11
Řeknu to asi ta , nac chdite do kina nebo do divadla ja chodim a chodim i na poutě je to spestření života obcas se chce každý pobavit at tak nebo tak a jestli se ti to ZUZI nelibí tak tam prostě nelez.
Zuza
25.01.2008 19:40
Je to pořád dokola a asi to lidé jako vy nikdy nepochopí protože nečtete ale lítáte očima po řádcích a nevnímáte co říkám. Samozřejmě na poutě dobrovolně nechodím, ale v mém zaměstnání je to mou povinností. Slovo povinnost vylučuje možnost volby rozumíš? Nejsem takový sebemrskač, abych tam chodila dobrovolně.
selmicka7, selmicka7(zavináč)seznam.cz
27.02.2008 12:41
Me se teda matejska moc libi,jeste jsem tam nebyla ale jedu tam pristi vikend.Urcite to bude super!
Sabča
09.03.2008 11:03
Ja o vas nebudu rikat ni hnusnyho ale me se poute libi a komu ne tak je to jeho vec a nemusite se do to ho cpat.A kdo rika o tehle lidech co nemaj radi poute ze jsou debilove tak jsou sami debilove kazdymu se libi neco jinyho. a prominte za pravopisne chyby
Terka, web
16.03.2008 11:40
hele lidi kazdej je jinej a ma jinej nazor tak ho zuzce neberte a nekomentujte hnusnyma poznamkama a radsi si udelejte svuj nazor treba ho sem napiste ale nemusite Zuzku kritizovat me se treba poute libej i kdyz ty pisnicky nektery a ty obrazky by tam fakt bejt nemusely s pozdravem Terka
Anonim, web
02.04.2008 21:05
Hele když máš něco proti pouti tak si to nech pro sebe. Dobře je to celkem drahý ,ale stojí to za to třeba eXtreme,Power,Booster,Bungee atd. nejdřív si to vyzkoušej a pak komentuj mě bi taky nebavila pouť kdybych byl na nejtrapnější atrakci na ruskym kole. Na pouti se větčinou chodí na adrenalinový atrakce a někdo má pouť zadarmo jako např. já ,protože mám kámoše kterej tam pracuje!!!!
´Majla, boban.majla(zavináč)seznam.cz
12.07.2008 12:10
a dost vidim co se tady všechno píše.Hele já jsem si dřív o kolotočích myslela bůhví co,ale změnila jsem názor,páč jsem s nima jezdila.Světský jsou jako normální lidi,jenomže provozujou lidovou zábavu,aby se ostatní mohli bavit.
Takovejch věcí co se musí u kolotočů dělat si ani neumíte představit.Denně to mejete,natíráte a opravujete jen aby měli lidi pohodlí.S muzikou je to ale něco jinýho.Nemůžete pouštět nějaký starší věci u atrakce,která má co dočinění s adrenalinem.To msíte pochopit.Teďka mladý lidi ulítávaj na discu,R´n´B atd. a to je hlavní přilákat lidi.Zuzanko je to tvůj názor a nikdo,vůbec nikdo nemá právo aby ti ho bral.
Tobě se to třeba nelíbí,ale jinejm jo a tak se na všechny,co ti tady píšou ty urážky atd,normálně VYSER.piš dál - ráda si přečtu víc.Jestli si myslíš že by se dalo zlepšit o kolotočů tak napiš na Boban.Majla@seznam.cz
Měj se kráááááásně a stůj si za svým pa87t
kolotoce
05.11.2008 17:53
tak hele ty co si to psal: ja sem od kolotoce a jestli na tu pout nechces jit tak tam nechod. a pak tady nenadavej nam od kolotoce za to co si si udelala sama za to ja ti nemuzu ze se ti udelalo spatne na nakej atrakci.hele ty nadavas ze se ti dela spatne ale kdybis vedela co skusime my kolotocari tak se ti udela spatne napriklad ja mam atrakci BOOSTER,EXTREM,AUTODROM,ATD.ale to ty asi nikdy nepochopis.ja treba jezdim s atrakcema k matejske pouti a nikdy tam nevidelam to co ty tam utratis a kdokoliv jinej.muj strejda vaclav kocka to tam taky musi platit a ja tam platim z jedny atrakce 120 000.ale to ty nepochopis.proste kdyz na tu pout nechces jit tak tam nechod:
Kudy, vegeta(zavináč)centrum.cz
30.06.2009 10:34
Kritika se píše lehce viď?
Zuza
02.07.2009 23:47
Naopak, těžce.
miley
22.04.2011 14:04
na tom jela 3 letá holčička
Archiv